28 maja 2012

Essence - Marble Mania 04 Peaches

Wpadł mi w oko gdy przechodziłam obok gablotki Essence. Leżał taki samotny, ostatni i przykół moją uwagę swoim słodkim kolorem niczym... morela?
MOJA OPINIA:
Bardzo kuszący kolorek w małej flaszeczce. Inny niż wszystkie lakiery essence ponieważ z edycji limitowanej, dostępny w gablotce "sezonowej", różni się zakrętką (świecąco-srebrna) i fikuśnym napisem MARBLE Mania. Pędzelek dość wąski, co niestety nie ułatwia aplikacji ale czasem nie to jest najważniejsze, prawda? Nie jest też dość gęsty jak na przykład inne z tej firmy (chodzi mi o to że przy innym kolorku już jedna warstwa wystarczy na całkowite pokrycie płytki bez "zacieków"), przyznam że na uzyskanie odpowiedniego krycia musiałam nałozyć trzy warstwy! Jednak jestem gotowa do takich poświęceń ponieważ lakier schnie dość szybko, jest wytrzymały i wygląda ślicznie.

Na zdjęciu poniżej widać jak wygląda, ja niedawno odciełam na bardzo krótko pazórki, więc było mi troszkę ciężko bez "wyjechania" na skorki, jednak po korekcie - przyznajcie że wygląda uroczo ;)
Producent: Essence
Pełna nazwa: Essence - Marble Mania 04 Peaches
Pojemność: 8 ml
Cena: ok 8 zł
Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!