24 maja 2012

Lirene - nawilżający kremowy mus 20+ (dzień i noc SPF 15)

Na wstępie - nie byłam obecna długi okres czasu ponieważ wypadł mi wyjazd ze względu na ślub w mojej rodzinie.
Jakiś czas temu zakupiłam krem, który miał zastapić mi dotychczasowy (Iwostinu). Wierzyłam że produkt 15 zł tańszy może być równie dobry. I tak oto spędziłam spoooro czasu przy ścianie różnych kremów, musów, żelów i innych smarowideł i mój wybor padł właśnie na ten.

SKŁAD:
Aqua, Decyl Oleate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Gluceth-20, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetearyl Alcohol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Dimethicone, Methyl Glucose Sesquistearate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Ceteareth-20, Hexyldecanol, Glycerin, Phoenix Dactylifera (Date) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Linalool, Limonene, CI 19140, CI4209.

JAK STOSOWAĆ oraz OBIETNICE PRODUCENTA:


MOJA OPINIA:
Polska firma z tredycjami - super pomyślałam, może okaże się moim strzałem w 10 (perełką za niewielkie pieniądze)? Opakowanie przyjemne, estetyczne - zakręcane pudełeczko o pojemności 50 ml. W środeczku krem/mus bardzo lekki i delikatny koloru bardzo blado różowego. Zapach bardziej owocowy niż kwiatowy ale trudny do jednoznacznego określenia. Mi nieprzypadł do gustu ponieważ może być dreżniący, utrzymuje się dość długo. Co do działania, miał być nawilżający a nie jest ni w ząb, moja skóra juz po pierwszym użyciu (po paru minutach po nałożeniu) była napięta i zaczerwieniona na brodzie i nosie. Mam cerę mieszaną, skłonną do przesuszeń ale i ze świecącą strefą T, do tego problemową (rozszerzone pory, zaskórniki). Krem owszem matuje, da się to poczuć nie mniej jednak nie nadaje się moim zdaniem do suchych buziek, które wymagają odpowiedniego poziomu nawilżenia oraz "nawodnienia" - pomimo iż jest nawilżający. Myślę że dla cery tłustej będzie idealny. Ja chyba przeznaczę go na pielęgnacje stóp lub rąk, myślę że w tej roli się sprawdzi.


I jeszcze jak wygląda w środeczku:


Producent: Dr Irena Eris SA
Pełna nazwa: Lirene DermoProgram Design Your Style 20+ (dzień i noc SPF 15) nawilżający kremowy mus
Pojemność: 50 ml
Cena: ok 19 zł
Ocena: 3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!