05 maja 2012

Alterra - Szampon nadający połysk Morela i Pszenica

Podczas zakupów w Rossmanie wpadł w moje ręce szampon powstały z składników naturalnych, pozbawiony sylikonów oraz produktów pochodzenia zwierzęcego. Brzmi nieźle, pomyślałam. Do zakupu dodatkowo zachęciła mnie promocyjna pojemność – dodatkowe 25% produktu. Cena też wydawała mi się przystępna, nawet bardzo. Pomyślałam, że czemu by nie spróbować czegoś nowego. Jaka jest moja opinia? (poniższe zdjęcie pochodzi ze strony rossnet.pl)
OBIETNICE PRODUCENTA:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnacje. Do produkcji nadającego połysk szamponu Alterra zastosowaliśmy specjalne składniki najwyższej, jakości. Wartościowy roślinny kompleks pielęgnacyjny z wyciągiem z moreli* pszenicy* i winogron* nawilża włosy, wzmacniając tym samym ich strukturę; pielęgnuje w równym stopniu włosy i skórę głowy. Efekt to łatwiejsze rozczesywanie i pięknie błyszczące, wyraźnie mocniejsze włosy.
*z kontrolowanej biologicznie uprawy

Gwarantowane cechy produktu:
-nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
-bez sylikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
-łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych
-dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
-produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego

SKŁAD:
Woda zdemineralizowana, związki powierzchniowo czynne z kokosa, cukrowe związki powierzchniowo czynne, gliceryna roślinna, ekstrakt z moreli*, ekstrakt z pszenicy*, ekstrakt z winogron*, mąka guar, białka z pszenicy, etanol*, olejek monoi-tiare, olej kokosowy, witamina E, mieszanina olejków eterycznych.
*Surowce pochodzące z kontrolowanej biologicznie uprawy.

MOJA OPINIA:
Opakowanie szamponu to plastikowa butelka zawierająca 250 ml płynu. Jak wspomniałam wcześniej pojemność jest o 25% większa niż standardowo, a szampon kosztował ok 9 zł, więc stosunkowo niedużo. Szampon bardzo ładnie pachnie (słodko aczkolwiek nie jest
to mdły zapach), dobrze się pieni i rewelacyjnie oczyszcza włosy. Skóra głowy
jest nawilżona - nie jest spięta. Po użyciu szamponu polecam zastosowanie
odzywki, ponieważ nieco plącze włosy (mam włosy ciękie, długie i farbowane).
Nie mam pojęcia na czym dokładnie polega jego ekologiczność, więc w tej kwestii
się nie wypowiem, nie mniej jednak szampon spełnił moje oczekiwania i dał mi
poczucie że jest „zdrowy” dla moich włosów. Atutem jest również jego cena i
jego dostępność, ponieważ można go nabyć w Rossmanie. Mój był z przeznaczeniem
do włosów pozbawionych blasku i łamliwych. Szczerze? Blasku nie dostrzegam,
natomiast włosy są mięciutkie i przyjemne w dotyku. Podsumowując: polecam, jest
to dobry szampon z tej półki cenowej. Minusem może być mało estetyczna butelka i etykietka, która mi nie przypadła do gustu. Poza tym nie mam mu nic do zarzucenia i na pewno kupię go ponownie.

Marka: Alterra
Pełna nazwa: Szampon
nadający połysk MORELA i PSZENICA
Przeznaczenie: Do włosów pozbawionych blasku i łamliwych
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 9 zł
Ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Miałam i nie byłam szczególnie zachwycona . Ostatnio całkiem przypadkiem kupiłam Timotei , nadający włosom blask i w moim przypadku sprawdził się świetnie .Warty wypróbowania ze względu na swoją niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!