06 maja 2012

ARTISTE - hair care & styling MEGA SILK

Jedwab jedwab jedwab... Otóż ten jedwab wpadł w moje ręce gdy skończył mi się mój faworyt (o nim innym razem). Zakupiłam do w drogerii Natura po przystępnej cenie.

OBIETNICE PRODUCENTA:
Gęsty jedwab Artiste hair care & styling nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd. Skutecznie wygładza i nabłyszcza nawet mocno zniszczone i zmatowiałe włosy, ułatwia rozczesywanie. Hydrolizat naturalnego jedwabiu wzmacnia i poprawia kondycję włosów. Doskonały do stosowania również na końcówki włosów.

SKŁAD:
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Etyl Ester Of Hydrolyzed Silk.

MOJA OPINIA:
Bardzo pojeme, solidne opakowanie oraz uroczy kolor różowo srebrny bardzo przypadły mi do gustu. Dozownik z pompką ułatwia aplikację odpowiedniej ilości produktu. I to by było na tyle plusów. Produkt jest tak gęsty, że na moje długie włosy, jednokrotne naciśnięcie pompki (co się równa kropli jedwabiu) to dużo za dużo. Zaznaczam że jedwab stosuję głównie na końcówki. Włosy były poprostu tłuste i robiły się wręcz strąki co bardzo mnie irytowało. Nie zauważyłam poprawy kondycji włosów (stosowałam go trzy tygodnie) natomiast włosy były gładkie, nawet za bardzo. Być może dla włosów bardzo gęstych i ciężkich sprawdzi się idealnie. Osobiście nie polecam produktu osobą, które nie chcą obciążać zbytnio włosów ponieważ będą one wyglądały na tłuste.

Producent: Artiste
Pełna nazwa: Artiste Hair care & styling
Pojemność: 20 ml
Cena: ok 5 zł
Ocena: 2/10 (za opakowanie i wygląd)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!