10 maja 2012

Gliss Kur - Ekspresowa odżywka regeneracyjna (suche, zniszczone włosy)

To już kolejna moja odżywka z tej serii, raz używałam do ochrony koloru innym razem do włosów matowych i trudnych do ułożenia a obecnie jestem przy końcu odżywki do włosów suchych i zniszczonych. 

OBIETNICE PRODUCENTA:
Ekspresowa odżywka regeneracyjna TOTAL REPAIR z 19 aktywnymi składnikami natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia ochronę przeciw łamaniu się włosów. Nowa regeneracyjna formuła z kompleksem z płynną keratyną naprawia uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów jaki i w ich wnętrzu.

SKŁAD:
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Chloride, Glicerin, Panax Ginseng Root Extract, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-11, Niacinamide, Ornithine HCI, Citrulline, Biotin, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Centyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Perfum, Sodum Benzoate, Phenoxyethanol, Linalool Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 15985, CI 16255

MOJA OPINIA:
Opakowanie (miękki plastik) przyjemne i bardzo wygodne w użyciu. Dozownik to spray, który ułatwia aplikację na włosy - zamienia preparat w drobną mgiełkę. Konsystencja "dwufazowa" przed użyciem należy ją zmieszać poprzez wstrząśnięcie. Zapach odżywki jak dla mnie extra, słodkawy ale nie jest bardzo silny, utrzymuje się na włosach przez jakiś czas. Używałam odżywki na mokre włosy głównie po to by ułatwić sobie rozczesanie - a w tym temacie sprawuje się rewelacyjnie. Mam długie, cienkie włosy, które mają skłonność do plączenia się. Na moje włosy wystarczają trzy, cztery "psiknięcia" ponieważ zbyt dużo kosmetyku obciąża moje włosy. Po wysuszeniu włosy są bardzo miękkie i sprawiają wrażenie nawilżonych (może to przez zawartość keratyny?). A teraz minus, chyba jedyny jaki zauważyłam to to że moje włosy się troszkę puszą.

Producent: Schwarzkopf & Henkel
Pełna nazwa: Schwarzkopf, Gliss Kur Total Repair, Complex With 19 Ingredients, Express Repair Conditioner (Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych i zniszczonych)
Pojemność: 200 ml
Cena: ok 13 zł
Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!