11 maja 2012

Sally Hansen - Airbrush Legs (rajstopy w spray'u)

Ten  oto wynalazek zakupiłam na allegro od użytkownika, który sprowadza go z USA. Początkowo byłam zainteresowana zakupem w drogeri SuperPharm ale odstraszyła mnie cena (ok. 50 zł). Na aukcji znalazłam go za ok. 30 zł. Prezentowany odcień to Light Glow (najjaśniejszy) jednak różni się od wersji dostępnej w polsce. Dostępny w polskim sklepie jest odrobinkę jaśniejszy.
CO TO JEST:
Rajtki, fluid w spray'u. Specyfik pracowany z myślą o nogach. Jest jak rajstopy tyle że w spray'u. Nogi wyglądają wspaniale, są gładkie i jednolite, nie tracąc przy tym uczucia lekkości i swobody. Efekt to zdrowo wyglądające nogi: jedwabne w dotyku (satynowe) i optycznie wyszczuplone. Fluid w spray'u zawiera puder oraz cząsteczki jedwabiu. Dodatkowo został wzbogacony witaminą K, która łagodzi występowanie żylaków, siniaków i blizn. Po wyschnięciu nadaje efekt przypominający rajstopy. Produkt dostępny w czterech odcieniach: jasny, naturalny, jasny brąz i ciemny brąz.

SKŁAD:
MOJA OPINIA:
Opakowanie przpomina dezdorant. Nie przypadła mi do gustu etykietka, raczej jej kolor oraz nadrukowane zdjęcie. Jeśli mogę to doczepię się jeszcze do zakrętki, która jest zrobiona z miękkiego plastiku i pokryta świecącym srebem. Zapach mało przyjemny ale dość szybko ulatuje. 
Radzę podczas aplikacji najpierw "psiknąć" go na dłoń a następnie energicznie wsmarować w nogi. Dlaczego energicznie? Ponieważ bardzo szybko traci swoją możliwość "rozsmarowywania" się i ciężko potem jest wyrównać proporcje. Być może jest to kwestia odpowiedniego doboru koloru (aby się nie odróżniał zbytnio) nie mniej jednak w moim wypadku (kupując najjaśniejszy) liczyłam na leprsze dopasowanie. Po rozsmarowaniu należy odczekać parę minut... i ku mojemu zdziwieniu ładnie wchłonął się w skórę stając się matowy. Moje nogi stały się gładkie i przyjemne w dotyku. Wyglądały dobrze. Ważne jest odczekanie tych kilku minut również po to aby nie "upaćkać" ubrania. Co do właściwości kryjących, mogę powiedzieć że widoczność drobnych żyłek zmniejszyła się. Trwałość również dobra. Ważne aby pamiętać że przed użyciem/używaniem warto zrobić/robić peeling (najlepiej wieczorem) następnie nawilżyć nogi i rano zaaplikowany preparat będzie prezentował się bardzo dobrze. W przeciwnym razie na przesuszonej skórze może podkreślać skórki. Zmywa się go doskonale wodą z mydłem. Co do wydajności: używanie go codziennie na całe nogi (łydki + uda) może wystarczyć na ok. 10 razy, więc jeśli przełożymy to na cenę... to szczerze? wolę chodzić z "gołymi nogami" ale od czasu do czasu, czemu nie? Poniżej zamieszczam zdjęcia z przegubu nadgarstka przed i po użyciu.

Producent: Sally Hansen
Pełna nazwa: Airbrush Legs - rajstopy w spray'u (kolor - light glow) PRODUKT ZAGRANICZNY
Pojemność: 67 ml
Cena: ok 30 zł (na aukcji allegro)
Ocena: 6/10 (nie zachwycił mnie)

6 komentarzy:

  1. dobrze robię trzymając się z daleka od takich wynalazków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj racja, czasem wynalazki, które mają ułatwić nam życie, komplikują je strasznie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja kiedyś bardzo chciałam kupić, ale jednak się rozmyśliłam i chyba dobrze, że tak się stało :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi by sie zdał taki :D mam troche brzydkie nogi Dx

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko pierwszy raz cos takiego widze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdj widać,że fajny efekt daje . Muszę pomyśleć nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!