07 maja 2012

Delia cosmetics - Perfumowany zmywacz do paznokci

W dzisiejszym poście pragnę przedstawić Wam moje małe cudeńko. Perfumowany zmywacz z ekstraktem z płatków róży i proteinami jedwabiu. Niby zmywacz to zmywacz ale ja cenię go za to jak obchodzi się z moimi pazurkami :) - poniższe zdjęcie pochodzi ze strony www.delia.pl
OBIETNICE PRODUCENTA:
Luksusowy, ziołowy perfumowany zmywacz do paznokci zawiera ekstrakt z płatków róży i proteiny naturalnego jedwabiu. Szybko i skutecznie zmywa lakier jednocześnie wzmacniając i regenerując płytkę paznokcia. Nadaje naturalny połysk, nie wysusza.

SKŁADNIKI:
Acetone, Aqua, Glicerin, Parfum, Propelene Glycol, Rosa Centifolia Extract, Hydrolyzed Silk, CI 26100

MOJA OPINIA:
Zacznę od opakowania. Plastikowa buteleczka z zakrętką (niestety bez dozownika kropli) - całość prezentuje się estetycznie i niczym się nie wyróżnia spośród innych ale ... urocza róża (nadruk na etykiecie) przykuła moją uwagę oraz ciekawy kolor produktu. Zapach jest o niebo lepszy od zmywacza, który miałam poprzednio (Essence), który było czuć w całej kuchni po wyżuceniu wacika do kosza na śmieci - był nieprzyjemny i duszący wręcz. Z tym to inna bajka ;) czuję różę i zapach nie jest męczący a zmywanie paznokci nie jest już udręką ponieważ zmywa bardzo dobrze, szybko i co najważniejsze nie wysusza płytki, nie podrażnia jej a wręcz mam wrażenie że faktycznie ją nabłyszcza. Polecam go z czystym sumieniem, ja na pewno do niego powrócę.

Producent: Delia Cosmemtics
Pełna nazwa: CORAL - perfumowamy zmywacz do paznokci (regenerujący)
Pojemność: 100 ml
Cena: ok 3 zł
Ocena: 10/10

3 komentarze:

  1. Nawet bym nie pomyślała, że zmywanie paznokci może być przyjemne. A co ze ścieralnością? Ja niekiedy mam problem ze zmyciem lakieru z drobinkami i muszę poświęcić zmywaniu dobre 10 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj może być przyjemne :) ucieszyło mnie że nie muszę trzeć i trzeć tylko elegancko schodzą lakiery. Nie brudzi skórek bo lakier się nie "rozsmarowuje" na lewo i prawo tylko ładnie wszystko schodzi na wacik. Co do drobinek - szczerze przyznam że nie używam takich lakierów ale myślę że na pewno skróci Ci czas zmywania bo jest naprawdę dobry! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie używałam nigdy, ale widzę że wart jest wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!