14 maja 2012

VIPERA - Miss Kiss 41

Dziś przedstawię Wam błyszczyk firmy Vipera odcień z nr 41. Zakupiłam go w centrum handlowym na stoisku (tymczasowym niestety). Chyba właśnie od tego błyszczyka zaczęła sie moja przygoda z tą firmą.

Jest to seria Miss Kiss :) Szczerze to dopiero na stronie internetowej sklepu Vipera znalazłam krótką wzmiankę o "efekcie" błyszczyka. Że zawiera lśniące drobinki wielokątnych pereł, dzięki czemu zdobi niczym najpiękniejsza biżuteria oraz zapewnia spektakularny, seksowny efekt optycznego powiększenia ust a odżywcza formuła chroni, nawilża i wygładza. No i co? Błyszczyk jest praktyczne transparentny, ma delikatną poświatę różu ale nie nadaje koloru ustom. Efekt widoczny poniżej (na dłoni, która jest blada ledwo sie odznacza a co dopiero na ustach). Ale to przecież błyszczyk !!!
MOJA OPINIA:
Prezentuje się bardzo estetycznie i przyjemnie. Niczym nie "razi" (mam na myśli napisy, obrazki itp. na opakowaniu czy etykietce) A jego zapach? Jest słooodziutki i bardzo apetyczny ale przy tym nie "chemiczny" - szkoda tylko że tak krótko się utrzymuje :( Aplikacja jest wygodna ze względu na krótki aplikator. Błyszczyk nie skleja ust jedynie je nabłyszcza, efektu nawilżenie nie zauważyłam natomiast prawdą jest że je wygładza. Dodatkowym atutem jest fakt że utrzymuje się dość długo na ustach. W smaku jest - bez smaku ale mi to nie przeszkadza, ważne że w szybki sposób poprawia wygląd moich ust i nie muszę "kukać" do lusterka. Podsumowując, jak za taką cenę jest bardzo dobry, wydajny i myślę że może zadowolić każdego ponieważ chce się do niego wracać.

Producent: VIPERA
Pełna nazwa: Vipera - Miss Kiss 41
Cena: ok 8 zł
Ocena: 9/10

                     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!