27 sierpnia 2012

Rimmel - Stay Matte

Jakiś czas temu byłam w poszukiwaniu pudru doskonałego. Postawiłam jasne cele
-przystępna cena -matujący efekt -nie zapychający -lekki.
Mój wybór padł na Rimmel.
OBIETNICA PRODUCENTA:
Niestety (jak widać na zdjęciu) na opakowaniu nie ma informacji w języku polskim. Ale "tłumacząc", puder do 5h zapewnia pełną kontorolę nad świeceniem się, zawiera minerały, nie zapycha porów oraz że jest przebadany dermatologicznie.

MOJA OPINIA:
Zacznę od opakowania, które jest kiepskie, plastikowe i tandetne. Pudełeczko otwiera/zamyka się bardzo łatwo, za łatwo (wrzucony do torebki mógłby się samoistnie otworzyć).
Teraz zawartość ;) przyznam że nie spodziewałam się że produkt będzie faktycznie spełniał obietnice zawarte na etykiecie. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazał się strzałem w dziesiątkę! Faktycznie efekt matu utzymuje się do 5h (mam cerę mieszaną), nie zapycha porów i fantastycznie stapia się z cerą. Nie jest bardzo kryjący ale myślę że gdyby był, straciłby swoją lekkość. Mnie efekt bardzo zadowala.
Co do aplikacji, ponieważ nie jest zbyt mocno sprasowany, nakłada się szybko i prosto. Dobrze osadza się na pędzelku i dobrze schodzi na twarz. Niestety torszkę się osypuje w opakowaniu.
Zapach pudrowy (typowy) ale nie wyczuwalny po nałożeniu na twarz.

PLUSY:
-cena
-świetny i długi efekt matt
-duży wybór kolorów (przeaga jasnych)
-nie zapycha

MINUSY:
-tandetne opakowanie (ale produkt ten mankament w 100% rekompensuje)
-brak dołączonego pedzelka lub aplikatora (co utrudnia zabranie go ze sobą poza dom)

Reasumując, wymienione minusy to nie minusy :) ponieważ produkt jest świetny i idealnie zastępuje mi mój dotychczasowy produkt z Biomaris'u (cena ok 60 zł).

Producent: Rimmel
Pełna nazwa: Rimmel Stay Matte kolor 004 (sandstorm)
Pojemność: 14 g
Cena: ok 18 zł
Ocena: 9/10

8 komentarzy:

  1. Miałam podkład z tej serii i w ogóle nie matował, mało tego, świeciłam się po nim jak żarówka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest że w jednej serii jest perełka :(

      Usuń
  2. Ja się zraziłam do płynnej wersji stay matte i jakoś mnie nie ciągnie do Rimmelowskich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jego ziomka z rodziny - podkład w żelu, lubię, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś ciągle używałam tego pudru i bardzo go sobie chwaliłam :) może jeszcze kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno ponownie go kupię :) chodź nie lubię "pracować" na tym samym cały czas, ciągle coś zmieniam i próbuję.

      Usuń
  5. mam dokładnie ten sam puder, uważam że jest świetny :)
    zapraszam do mnie: brilliantblinds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś i byłam nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!