31 sierpnia 2012

Tołpa - maska/kompres (nawilżająco odprężająca)

Piątek, weekendu początek ;)
Przedstawiam Wam, moje kolejne odkrycie - rewelacyjną maseczkę.
O marce Tołpa już pisałam w poście o kremie do stóp (byłam nim zachwycona).

OD PRODUCENTA:
Na opakowaniu można znaleźć wiele informacji m.in. o składzie, działaniu, sposobie użycia... Załączam zdjęcie rewersu produktu, mam nadzieję że coś uda się Wam przeczytać.
Bardzo spodobało mi się to:
"wiemy, że wbrew powszechnej opinii skóra odwodniona to nie to samo, co skóra sucha. Najkrócej mówiąc: odwodnionej brakuje nawilżenia, a suchej natłuszczenia i nawilżenia. Stworzyliśmy dermokosmetyki, które przede wszystkim hamują ucieczkę wody ze skóry."
To takie oczywiste, ale ktoś to wreszcie napisał :) i nie mija się z prawdą wydając ten oto kosmetyk.




MOJA OPINIA:
Przyznam że opakowanie wygląda bardzo przeciętnie, dwukomorowa saszeteczka w kolorystyce biało-niebieskiej... klasyka, ale za to zawiera bardzo profesjonalne informacje (są przekonujące).
Zapach delikatny, kremowy... Konsystencja jest dość gęsta, dobrze się aplikuje, nie spływa z twarzy. Kolor coś koło białego :)
Działanie. Po nałożeniu na umytą skórę maseczkę trzymamy 10-15 minut, następnie zmywamy ciepłą wodą. Efekt? Gładka, nawilżona skóra. TO DZIAŁA!
To moje drugie opakowanie. Za każdym kolejnym razem gdy ją używam mam wrażenie że moja cera dostaje "zastrzyk" mega nawilżenia, jest gładka, miękka i nabiera jednakowego kolorytu. Co najlepsze, nawilżenie jest odczuwalne przez następne dwa/trzy dni. Przynosi istne odprężenie :) W sam raz na porę relaxu (można na nią położyć plasterki ogórka).
Jest idealny dla mojej cery, która jest mieszana i bardzo kapryśna. Cenię w niej to że nie zatyka porów (nic po niej nie wyskakuje), nie zawiera PEG-ów, Parafiny, Parabenów...
Polecam!
Producent: Tołpa
Pełna nazwa: Tołpa - maska/kompres nawilżająco-odprężający
Pojemność: 2x6 ml
Cena: ok 6 zł 50 gr
Dostępność: Rossman
Ocena: 10/10

2 komentarze:

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!