15 kwietnia 2013

WODA RYŻOWA dla twarzy, włosów...

Już kilka miesięcy temu spotkałam się z tym prostym patentem na piękne włosy i cerę.
Zgodnie z tematem dzisiejszego posta mowa o Wodzie Ryżowej :)

Zastosowanie owej wody jest bardzo szerokie, na własnej skórze przetestowałam dwa :)


Do wykonania potrzebujemy:

- naturalny, niełuskany brązowy ryż
- wodę mineralną/przegotowaną
- miseczkę
- słoik/pojemnik na wytworzony płyn

Co dalej:

Do miseczki wsypujemy ryż a następnie zalewamy go gorącą (NIE WRZĄCĄ) wodą.
Woda powinna być 1-2 cm nad poziom ryżu.
Przykrywamy całość i odstawiamy na kilka godzin.
Od czasu do czasu należy go przemieszać.
Jeśli woda zmętniała - miksturka jest gotowa :)

Otrzymany płyn możemy przelać do słoika lub dozownika, który ułatwi nam aplikację.
Przechowujemy w lodówce (ok 3 dni).

Najlepiej przygotowywać taką miksturę częściej ale z mniejszej ilości ryżu.

Działanie:

 Nawilżające, zmiękczające i odmładzające.
Idealna dla włosów suchych i łamliwych.

1. "Pod Oleje" - Należy wetrzeć wodę ryżową w wilgotne włosy a następnie nałożyć olej.
Bardzo podoba mi się efekt uzyskany w połączeniu ich obu.
Efekt: włosy miękkie i błyszczące :)

2. "Tonik" - Nasączonym (wodą ryżową) wacikiem przecieramy dokładnie oczyszczoną twarz.
Przy regularnym stosowaniu nasza skóra staje się miękka i rozświetlona.
Nie zapycha porów :)

3. "Płukanka" - Po umyciu włosów, obficie płuczemy je przygotowaną wodą ryżową.
Efekt: włosy miękkie i błyszczące.

4. "Suplement" - Picie wody ryżowej (codziennie) sprawia że stan naszej cery poprawia się.
Skóra staje się gładka, trądzik mniej widoczny a zmarszczki płytsze.
Wpływa na porost włosów.

Osobiście wypróbowałam tylko wariant nr 1, 2 i 3.
Niestety nie mogę się zmusić do wypicia taj wody :)
Ponieważ ryż zawiera wiele mikroelementów i antyoksydantów picie jej (podobno) działa mega skutecznie! 


Myślę że ze względu na niewielki koszt i bardzo dobre działanie - Warto Spróbować!

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym ryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ale również o tym wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, lubię takie nowinki :)
    a ile tego trzeba pić codziennie? bo zewnętrznie, na skórę, to nie wiem, czy mi dobrze zadziała, mam maseczkę ryżową i mam do niej mieszane uczucia, miękkości nie daje, ale ładnie rozjaśnia i podsusza ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklaneczka! Rano zalewasz ryż a wodę pijesz popołudniu :) Nie radzę pić wody z kilku dni! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. ja czytalam na roznych angielskojezycznych blogach/stronach ze aby uzyskac wode ryzowa to trzeba ten ryz w wodzie gotowac (oczywiscie bez soli) i potem taka metna odlac i stosowac albo do picia albo do celow kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!