06 maja 2012

Perfecta Spa - Cukrowy peeling do ciała (pomarańcz + wanilia)

Jakiś czas temu rozglądałam się za dobrym peelingiem, który by pozwolił wypielęgnować moją skórę i przygotować ją do sezonu wiosna/lato. Zachęcona opiniami nt. opisywanego produktu pognałam do Natury za konkretem. Do kompletu zakupiłam masło do ciała, (ale o tym w innym poście).
OBIETNICE PRODUCENTA:
Cukrowy peeling do ciała o właściwościach złuszczających i antycellulitowych. Naturalne kryształki cukru usuwają martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Olejek z ziaren zielonej kawy regeneruje i poprawia elastyczność skóry. Masło pomarańczowe ujędrnia i przeciwdziała cellulitowi. Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze. Zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco.


SKŁAD:
Paraffin Liquidum, Sucrose, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Citrus Aurantium Peel Oil, Citrus Aurantium Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Coffea Arabica Seed Extract, Poliethylen, C.I. 73360, C.I. 77718, C.I. 19140, Talc, Sodium Propylparaben, Eugenol, Eugenol, Cinnamal, D-Limonene


MOJA OPINIA:
Zacznę od opakowania. Masywne pudełko, które umożliwia nabranie odpowiedniej ilości kosmetyku, opatrzone jest w naklejone etykietki, które mogą odmakać, gdy będziemy przechowywać go pod prysznicem. W konsystencji całkiem sympatyczny, zapach przyjemny chodź chemiczny - dla niektórych może być drażniący. Właściwości? Już po pierwszym użyciu widać efekt gładkiej skóry. NIE POLECAM STOSOWAĆ na całe ciało! Ponieważ skóra po jego użyciu jest jakby „oblepiona” tymi olejami, pozostawia tłusty film. Ja używam go do nóg, stóp, łokci… Moja skóra jest bardzo sucha i wrażliwa. Jestem zadowolona z jego efektów natłuszczających i wdzięczna za nie powodowanie podrażnień lub alergii. Mam wrażenie, że użyty przed depilacją wręcz „ochrania” naskórek przed ostrzami maszynki. Właściwości antycellulitowych nie zauważyłam aczkolwiek masowanie i peelingowanie skóry na pewno poprawi krążenie. Podsumowując: Wydajny kosmetyk, który jest odpowiedni do mojej wrażliwej skóry chodź przy dłuższym stosowaniu zaczyna mnie drażnić pozostający film.
  
Producent: Dax Cosmetics
Pełna nazwa: Perfecta Spa – cukrowy peeling do ciała (pomarańcza + aromat wanilii)
Przeznaczenie: Antycelulitowy
Pojemność: 225 ml
Cena: ok. 15 zł
Ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!