09 maja 2013

DAMATIC LOOK Max Factor 2000 Calorie

Jakiś czas temu dokupiłam ten tusz, przy wiekszych zakupach po promocyjnej cenie (chyba 19 zł) w Super Pharm.
Chciałam pokazać Wam jak się prezentuje na moich rzęsach :)


Po lewej stronie: oko wymalowane                          Po prawej stronie: oko nie wymalowane


MOJA OPINIA:

Moim skromnym zdaniem. Tusz bardzo przyjemny w aplikacji. Szczoteczka również nie sprawia większych problemów.
Jedyną rzeczą, która mnie zastanawia jest informacja od producenta że tusz jest pogrubiający.
Hmmm, widząc po załączonych do postu zdjęciach że wcale tak nie jest.
Maskara ładnie wydłuża rzęsy ale efektu pogrubiania nie widzę :(
Ogólnie oceniam tusz jako dobry jednak nie dałabym za niego 30-39 zł

Moim faworytem pozostaje tani i bardzo dobry Lovely >> K L I K <<



11 komentarzy:

  1. Może lepiej się prezentuje po nałożeniu kilku warstw?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tusz i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczotę ma idealną, miałam go i lubiłam, choć nie powalał na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten tusz. Pogrubia świetnie, jak odrobinę zgęstnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może nie pogrubia, ale ładne rozdziela :) w sumie, spróbuj nałożyć 2-3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może wtedy by pogrubiał... ale rano? 3 warstwy? Ja się zawsze śpieszę :D

      Usuń
  6. muszę w końcu wypróbować ten kultowy tusz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukam dobrego wydłużacza także muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!