07 maja 2013

Cleanic Professional - chusteczkowy peeling

Ponieważ już czytałam na kilku blogach o tym ciekawym peelingu w formie chusteczek nawilżanych,
zdecydowałam się na wypróbowanie ich na własnej skórze :)
Mowa o:

Cleanic Professional - nawilżane chusteczki do peelingu

* efekt dermabrazji
* głębokie oczyszczanie
* wygładza skórę


MOJA OPINIA:

Przyznam że z lekką nieufnością podeszłam do tych chusteczek.
No cosik takiego może być lepsze od "zwykłych" zdzieraczy :) ?! 

A jednak. Używanie ich jest bardzo praktyczne, szybkie i przyjemne. Wygodne!
Podczas zwykłego peelingu "na mokro" możemy się pochlapać, pobrudzić...
W przypadku zastosowania tego produktu - takiego problemu nie ma!
Przyjemnie pachnie.
Jeśli idzie o działanie jestem zadowolona. Pory zostają zmniejszone, cera odświeżona i gładka!
Nie wysuszył, nie uczulił i nie zapchał :)
Wart wypróbowania. Polecam!


Chusteczki są sporej wielkości i z pewnością wystarczą nam na całą twarz, szyję i dekolt.

Wygodne podczas podróży lub kiedy brakuje nam czasu.


Producent: Cleanic Professional
Pełna nazwa: Cleanic Professional - chusteczki nawilżane do peelingu
Dostępność: np. Rossman
Cena: ok 6 zł
Ocena: 9/10

9 komentarzy:

  1. podczas podróży jak znalazł!; ) jednak ja zawsze podepnę się pod bieżącą wodę choćby nie wiem co ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również preferuję bieżącą wodę :) ale czasem dla odmiany... można się pokusić :)

      Usuń
  2. Zachęciłaś :-) Maxineczka zdaje się kiedyś je polecała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także próbowałam tych chusteczek, ale jak dla mnie są zbyt mocnymi zdzierakami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak się mocno "dociska" peeling może być zbyt mocny.

      Usuń
  4. dobry produkt choć nie dla każdego z powodu mocnego ścierania, ale wart spróbowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!