15 maja 2013

CLEANIC Antibacterial - zawsze w torebce i walizce

Kiedy potrzebujemy natychmiastowego i dokładnego oczyszczenia przed obiadem na mieście, w pracy, w szkole czy na plenerowym spotkaniu ze znajomymi - mam je zawsze przy sobie.

Mowa oczywiście o Chusteczkach odświeżających Cleanic z płynem Antibacterial.


Dermatologicznie przepadane.
Mają neutralne dla skóry Ph.
Antybakteryjna formuła chroni nas i zapewnia higieniczną czystość w ektremalnych warunkach.

Warto je mieć przy sobie :)

Producent: Cleanic
Pełna nazwa: Cleanic Antibacterial Chusteczki z płynem antybakteryjnym
Dostępność: np. Rossman
Cena: ok 3 zł
Ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Zawsze mam w torebce jakieś chusteczki nawilżane, ale o tych jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo zawsze nosze przy sobie mokre chusteczki. najczesciej takie dla dzieci :))

      Usuń
    2. Oj w lecie jest to jak najbardziej wskazane :)

      Usuń
  2. podobają mi się, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!