09 grudnia 2012

NIVEA happy time

To chyba najlepszy żel pod prysznic jaki kiedykolwiek miałam jeśli chodzi o działanie pielęgnacyjne!
Nivea Happy Time - Kremowy Żel pod Prysznic o orzeźwiającym zapachu kwiatu pomarańczy.
Zapraszam do krótkiej recenzji :)


Moja Opinia:
Jak napisałam wcześniej jest to najlepszy jaki kiedykolwiek miałam żel pod prysznic.
Już odpowiadam dlaczego. Mianowicie jest meeega wydajny, ma bardzo przyjemny świerzy zapach i największy plus za niesamowity efekt nawilżenia, którego nie doświadczyłam w takim stopniu z żadnym innym żelem. Przyznam że nie przepadam za kosmetykami Nivea'i, szczególnie za szamponami... Zawsze miałam jakiś z nimi problem czy to w postaci swędzącej skóry głowy czy łupieżu. Spotkało mnie więc mega miłe zaskoczenie gdy trafił w moje ręce i okazał się taki wspaniały. Jedyne czego bym sobie życzyła to ciut mocniejszy i trwalszy zapach :) ale to nie problem!

Skład:

 
Producent: Nivea
Pełna nazwa: Nivea - happy time
Pojemność: 500 ml
Cena: ok 15 zł
Ocena: 10/10 
Miłej niedzieli !

5 komentarzy:

  1. miałam go kiedyś, ale rzadko kiedy wracam do tego samego żelu i ciągle zmieniam zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś i lubiłam ale Dove bardziej podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!