14 grudnia 2012

KWAS - czyli kuracja idelna zimą

Przedstawiam mój nr 1 wśród kwasów Isis Phama Glyco-a (krem peelingujący).


Krótkie wprowadzenie:

 Obecnie kwasy kosmetyczne są jedną z najchętniej i najczęściej stosowanych metod w gabinetach kosmetycznych. Nie będę się rozpisywać na temat kwasów ponieważ jest wiele ciekawych stron czy artykułów w tym temacie. Kwasy należą do jednego z wielu sposobów oczyszczania skóry twarzy. Moją ulubioną metodą jest przede wszystkim oczyszczanie manualne i wspomniany wcześniej kwas.
Występuje kilka rodzajów kwasów: mlekowe, migdałowe, glikolowe... o różnych stężeniach.



Moja opinia:

Przetestowałam wiele rodzajów kwasów i ich stężeń. U kosmetyczki czy w domu i wiem teraz co jest odpowiednie dla mojej skóry.
Jeśli chodzi o kwasy zawarte w kremach czy innych kosmetykach, którego stężenie nie przekracza 5% w moim przypadku nie przynoszą żadnego widocznego gołym okiem efektu - nie pomagają i nie szkodzą. U kosmetyczki zafundowałam sobie serię oczyszczania kwasem migdałowym - na który bardzo źle reagowała moja buzia.
W końcu sięgnęłam po profesjonalne kosmetyki, które zawierają wyższe stężenie kwasu, zaczynałam od (chyba) 7% stężenia a obecnie jestem przy 12%, które mi w zupełności wystarcza. Buzia na niego reaguje i widzę efekty. Zmniejszone pory, wygładzona skóra, jednolity koloryt i przyjemna jędrność :)
 Warto zaznaczyć że przy używaniu kwasów trzeba bardzo uważać ponieważ można sobie zrobić nimi krzywdę. Mogą powstać plamy, przebarwienia, podrażnienie czy uszkodzenie naskórka, które jest nieestetyczne i bolesne.
Warto pamiętać o kilku zasadach: kwasy powinno się stosować na czystą i SUCHĄ skórę, najlepiej zimą, należy pamiętać również o nawilżeniu i systematyczności...


Kilka informacji od producenta:


Ciekawe linki:


Producent: Isis Pharma
Pełna nazwa: Isis Pharma - Glyco - A 12% peeling kosmetyczny
Pojemność: 30 ml
Cena: ok 65 zł
Ocena: 10/10 

3 komentarze:

  1. ja jestem przy dermobrazji domowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozecie mi powiedziec ile ten krem ma waznosci od otwarcia kupilam go kilka miesiecy temu ale przyszlo lato wiec przerwalam kuracje ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiegi kwasami są bardzo skuteczne, oczywiście jak wiecie jak się za nie zabrać. Tu na stronie https://evospa.pl/rodzaje-kwasow-i-ich-zastosowanie-w-kosmetyce coś więcej o tym poczytacie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!