03 grudnia 2012

IWOSTIN - Krem Nawilżający

IWOSTIN - Krem Nawilżający
Do skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień. Hypoalergiczny.
Skutecznie nawilż i łagodzi podrażnienia. Zawiera olejek z pestek winogron oraz witaminę E.
Te oto informacje znajdziemy na pudełeczku recenzowanego dziś kremu Iwostin.


Od producenta:

Moja Opinia:
Zazwyczaj, jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne przeznaczone do twarzy, staram się wybierać te "apteczne". Dlaczego? Ponieważ kieruje się jakością, rekomendacją i działaniem.
Opakowanie. W kartonowym pudełeczku znajdziemy plastikową tubkę 75 ml, w której został zamknięty krem oraz ulotkę. Działanie. Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję, która doskonale się wchłania i nawilża skórę. Jak najbardziej nadaje się pod makijaż. Absolutnie nie zapycha, jest pozbawiony zapachu i nie uczula. Uwielbiam go używać wiosną i latem jednak jesienią i zimą inwestuję w trochę "cięższy", bardziej tłusty krem, który dodatkowo chroni skórę przed utratą wody i szkodliwymi czynnikami atmosfery (temperatura, smog). Reasumując. Ma interesujący skład i doskonałe działanie. Idealnie nadaje się do mojej mieszanej cery, która ma skłonności do przesuszania się.
Cenowo plasuje się na średniej półce, jednak przy jego wydajności i działaniu uważam że warto zainwestować.

Skład:

*     *     *

Producent: Iwostin
Pełna nazwa: Iwostin - Krem Nawilżający
Dostępność: Apteka
Pojemność: 75 ml
Cena: ok 29 zł
Ocena: 10/10 

5 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię apteczne kremy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz kupiłam L'Oreal i Tołpę ale bardzo chwalę sobie kremy Biodermy i Dermedic, Iwostinu nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować jakiegoś L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Nutri-Gold Light & Silky, który niedawno recenzowałam. U mnie się sprawdził :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!