30 października 2012

HALLOWEEN'owe DUSZKI-PALUSZKI ;)

Proste w wykonaniu a cieszy oko i kubki smakowe :)

Z cyklu wyszukane w sieci - przepis na Duszki Paluszki


Składniki:

paluszki
biała czekolada
mleczna czekolada

dodatkowo: wykałaczki, rękaw cukierniczy z bardzo małą końcówką lub woreczki do zamrażania, ewentualnie różnego rodzaju groszki i posypki do dekoracji

Wykonanie:

Obie czekolady rozpuścić nad kąpielą wodną( w osobnych garnuszkach). Paluszki oblewać gotową czekoladą przy pomocy łyżeczki i układać na macie silikonowej albo folii spożywczej lub aluminiowej, wysmarowanej odrobiną oleju. Następnie dekorować według uznania. Odstwaić do zastygnięcia.

SMACZNEGO ;)  !

3 komentarze:

  1. Świetne. ;D Nigdy nie przepadałam za tym całym halloween, ale zaczynam zmieniać zdanie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za tym całym HALLO na temat Halloween :) no ale staram się

      Usuń
  2. Genialne te duszki!
    Szkoda że dopiero dzisiaj wpadłam na tego bloga ;//
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie (w poście o halloween możesz podziwiać dynie)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!