23 października 2012

CLINIQUE - clarifying lotion clarifiante 2

Dziś przedstawiam Wam "tonik" czy inaczej - płyn rozświetlający z serii - 3 kroki clinique -
którą stosowałam razem z serum nawilżającym (zastosowałam więc tylko 2 kroki).
Dwójka na butelce oznacza "stopień intensywności działania" - dostępne to 1, 2 i 3. 

Moja opinia:

Zakupiona przeze mnie buteleczka 200 ml przy stosowaniu z większą lub mniejszą częstotliwością, starczyła mi na parę miesięcy (dostępna również poj. 400 ml).
Butelka bardzo estetyczna, matowo - przeźroczysta o przyjemnym odcieniu fioletu.
Zapach baaardzo alkoholowy.
Wygodną aplikację zapewnia nam dość duży otwór butelki. Preparat nalewamy na wacik i przecieramy twarz. Jest to idealne przygotowanie buzi do dalszych zabiegów nawilżających.
Jak napisałam wcześniej używałam go w kilku dłuższych lub krótszych seriach, nie ciągle. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości złuszczające (przypuszczalnie przez wysoką zawartość alkoholu) okazały się za silne :( Pomimo faktu że 2-jka jest przeznaczona do cery suchej i normalnej...
Działanie. Przy "gorszej" kondycji mojej skóry (bywają takie okresy) sprawdził się znakomicie - doskonale oczyszcza, nie powoduje błyszczenia i faktycznie skóra po jego zastosowaniu wręcz pochłania nałożony krem bądź serum.
Przy dłuższym stosowaniu jednak dość mocno mnie podrażnił. Buzia była zaczerwieniona.
Reasumując. Polecam! Ale... Ważną sprawą jest odpowiednie dobranie produktu (1, 2 lub 3). Jest skuteczny w walce z nieprzyjaciółmi, dobrze przygotowuje twarz do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych oraz odświeża.

Od producenta:


Skład:


Pełna nazwa: CLINIQUE  - clarifying lotion clarifiante 2
Dystrybutor: Estee Lauder
Pojemność: 200 ml (dostępne 400 ml)
Dostępność: Sephora
Cena: ok 60 zł
Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!