19 września 2012

Nuxe - promocja - Dr.Hauschka

Dziś dostałam meila z informacją o promocjach jakie przygotowała dla nas apteka internetowa ESKULAP
Wszystkie kosmetyki :
- 15 %
(W dniach 19-25 września wszystkie kosmetyki rewelacyjniej, niemieckiej marki DR HAUSCHKA w cenach niższych aż o 15%!!! Wykorzystaj super okazję!!!)

- 15 %
(W dniach 19-21 września wszystkie kosmetyki oparte na naturalnych składnikach, rewelacyjnej marki NUXE w cenach niższych o 15%!!! Nie przegap wyjątkowej okazji!!!)

Podaję link do strony apteki ---> KLIK <--- która mieści się w Krakowie w Plazie


2 komentarze:

  1. No Świetna notka, przydatne linki i wgl, podoba mi się tu, obserwuję :D

    nie zapomnij o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!