22 września 2012

Niemiecka Kuracja Włosowa

Ponieważ od jakiegoś czasu borykam się z problemem nadmiernego wypadania włosów sięgnęłam po pomoc.
Parę dni temu rozpoczęłam kurację GELACET'em. Jest to suplement diety dostępny w aptece.




Poleciła mi go znajoma, która również miała podobny problem do mojego. Na opakowaniu widnieje napis: lśniące włosy, mocne paznokcie - podobno są to dwie z wielu innych korzyści płynących ze stosowania tego suplementu. Inne to: porost nowych włosów, mniejsze wypadanie, zdrowe włosy i paznokcie...
Na tą chwilę nie mogę jednak nic powiedzieć ponieważ stosuję go od paru dni ale na pewno podzielę się z Wami opinią po zakończonej kuracji.
Spore, kartonowe opakowanie kryje w sobie 21 saszetek, do rozpuszczenia w wodzie. Muszę przyznać że użytkowanie jest bardzo wygodne (wolę niż łykanie tabletek).

Po rozpuszczeniu w wodzie otrzymujemy jasno-pomarańczowy napój o przyjemnym zapachu aczkolwiek bez smaku.

Producent pozostawia nam wybór, ponieważ udostępnił nam dwie wersje suplementu do stosowania w postaci tabletek i prezentowanego tu proszku. Jednak o ile stosowanie raz dziennie jednej saszetki nie jest kłopotliwe tak łykanie 9 tabletek dziennie (które są równowartością dziennej dawki saszetki) owszem.

Poniżej prezentuję zdjęcia, które prezentują opakowanie oraz informacje na nim zawarte :)

Producent: Almirall
Pełna nazwa: GELACET (suplement diety) saszetki z proszkiem do rozpuszczania z żelatyną i biotyną
Cena: ok 42 zł (21 saszetek)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!