21 lipca 2012

Vichy - Normaderm (żel głęboko oczyszczający)

Żel do twarzy to jeden z podstawowych artykułów (służący higienie), który powinien znaleść się w naszej łazience :) przedstawiam mój nr jeden, do tej pory nie znalazłam niczego lepszego.
OBIETNICA PRODUCENTA:
Żel głęboko oczyszczający. Odpowiedni do skóry wrażliwej. Zawiera Wodę Termalną z Vichy. Bez mydła, parabenu i alkoholu. Skóra z niedoskonałościami.
Innowacja: Połączenie peelingujących oraz łagodzących składników aktywnych.
Rezultaty: Żel oczyszcza z nadmiaru sebum oraz zanieczyszczeń bez wysuszania skóry. Skóra jest oczyszczona, świeża oraz pełna komfortu.

SKŁADNIKI:
aqua, sodium laureth sulfate, peg-8, coco-betaine, hexylene glycol, sodum chloride, peg-120 methyl glucose dioleate, ci 19140/yellow 5, ci 42053/green 3, glycolic acid, triethanolamine, salicylic acid, sodum benzoate, sodium hydroxide, dipotassium glycyprhizate, caprylyl glycol, capryloyl salicylicacid, citric acid, parfum/fragrance

MOJA OPINIA:
Żel można dostać w dwóch pojemnościach: 200 ml i 400 ml. Żel zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką, całość prezentuje się bardzo estetycznie (kolorystyka ziolono-biała). Co do działania: żel ma dość gęstą konsystencję (niestety kiedyś wpadła w moje ręce - nowa formuła - która była tak rzadka jak woda), jest wydajny, dobrze się pieni i rozprowadza po twarzy, przy czym przyjemnie pachnie (delikatnie). Doskonale zmywa zanieczyszczenia i makijaż. Moja skóra dobrze reaguje na niego, nigdy mnie nie podrażnił i nie uczulił. Rozszerzone pory znikają a zaskórniki stają się mniej widoczne - niestety efekt ten nie utrzymuje się przez cały dzień :( Nie zawiera alkoholu ale zawiera salicylic acid (a to nic innego jak kwas salicylowy) oraz glycolic acid (kwas glikolowy) - nie mniej jednak nie działa agresywnie na skórę twarzy (bo czymś przecież musi oczyszczać). Reasumując, używam go dwa razy dziennie i jestem zadowolona z efektów jakie pozostawia, moja buzia wciąż tak samo reaguje na niego (nie przyzwyczaiła się), świetnie sobie radzi z oczyszczaniem i daje widoczne efekty (szkoda że krótkotrwałe). Minusem jest cena regularna kosmetyku ok 37 zł. Ale często bywa na promocji w cenie ok 27 zł, która wygląda bardziej zachęcająco, prawda? Czy znacie inny, godny polecenia żel do twarzy, do cery mieszanej?
Dystrybutor: L'oreal Polska
Pełna nazwa: Vichy - Normaderm Żel głęboko oczyszczający
Pojemność: 200 ml
Cena: ok 37 zł (w promocji ok 27 zł)
Ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. Jest to jeden z moich KWC. Niesamowicie wydajny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwostinu pianki myjące do twarzy są dobre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!