28 lipca 2012

L'biotica BioVax - intensywnie regenerująca maseczka

Zachwycona, do tej pory używanymi przeze mnie produktami, przedstawiam maseczkę do włosów suchych i zniszczonych.
OBIETNICA PRODUCENTA:
Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim suchym i zniszczonym włosom jak najlepszej kondycji. Nowa maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.

Więcej na temat tej maseczki można przeczytać na stronie producenta oraz poczytać na temat innych produktów.

SKŁAD:
AQUA, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH - 20, CETRIMONIUM CHLORIDE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ACETYLATED LANOLIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, CINNAMOMUM ZEYLANICUM EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, PARFUM, C.I. 16255, C.I. 42090, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE

MOJA OPINIA:
Po pierwsze, cały pojemniczek ubrany w kartonowe pudełeczko, jest jak najbardziej bez zarzutów (ładnie się prezentuje), oczywiście mogę być wredna i doczepić sie maaasy informacji zawartej na opakowaniach, które mogą troszkę "razić" a przecież możnaby było zamieścić te informacje na ulotce i poprostu ją dołączyć. Przechodzę do konkretów. Bardzo miłe jest to że kupując ową maseczkę dostajemy aż dwa prezenty, termoczepek oraz próbkę z kosmetykiem (obecnie jest to serum wzmacniające z witaminą A+E, kiedyś był to jedwab). Maseczkę, jak na moje potrzeby wystarczy stosować raz na dwa tygodnie lub w okresie kiepskiej kondycji moich włosów (przesilenie wiosenne lub jesienią) nawet raz w tygodniu. Aplikacja jest całkiem przyjemna chodź czasochłonna. Poniżej zamieszczam krótką fotostory z mojej aplikacji ;) po umyciu włosów na rozczesane i wilgotne włosy nakładamy maseczkę (zwijamy w koczka) i nakładamy termoczepek, który jest wielokrotnego użytku, następnie możemy owinąć całość ręcznikiem lub odrobinkę podsuszyć (chodzi o lepsze wchłanianie się kosmetyku, pod wpływem ciepła pory/łuski włosów otwierają się), po upływie ok 20 min. spłukujemy dokładnie maseczkę z włosów i gotowe! Włoski są miękkie, błyszczące i pachnące dłuuugo po aplikacji, nawilżenie odczuwalne jest jeszcze kilka myć później. Co zauważyłam: włosy są mniej łamliwe, błyszczą się, nieelektryzują i są nawilżone. Polecam z czystym sumieniem każdemu kto chce dać odrobinę luksusu swoim włoskom.
Producent: L'biotica
Pełna nazwa: L'biotica BIOVAX - intensywnie regenerująca maseczka
                     (do włosów suchych i zniszczonych)
Pojemność: 250 ml
Cena: ok 17 zł
Ocena: 10/10

3 komentarze:

  1. Ja mam taką niebieską z mleczkiem, jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą maseczke narazie raz użyłam,pozdr;

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam ta maskę juz od kilku miesiecy i jestem również bardzo zadowolona :) Swietny produkt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!