13 lipca 2012

Szlachetny Korund Kosmetyczny

Kiedyś zaciekawiona korundem (po przeczytaniu ciekawej recenzji na blogu którejś z Was koleżanki ;) ) postnowiłam go zamówić i wypróbować. Zamawiałam go z tej oto strony --> JsBeaute. Może nie będę opisywać jego przeznaczenia itd. ponieważ wszystko ładnie jest opisane na stronie producenta, z której go zamawiałam (wklejam link do strony z produktem) TUTAJ Mogę jedynie opisać co zaobserwowałam, czego nie używając go :)
MOJA OPINIA:
Produkt przyszedł do mnie w plastikowym opakowaniu mało "atrakcyjnym" :) ale przecież ważne żeby był skuteczny a nie piękny, czyż nie? Na etykiecie znajdują się informacje, które są zawarte na stronie producenta. Korund - biały proszek (kryształki?), baaardzo drobny o silnych właściwościach złuszczających. Taki oto proszek mieszamy z żelem do twarzy, żelem pod prysznic, balsamem do ciała czy innym mazidłem (chodzi o to aby się dobrze rozprowadzał po skórze) i nacieramy nim ciało lub twarz. Ważne aby nie przesadzić w przypadku twarzy ponieważ może ją bardzo podrażnić (będzie zaczerwieniona). Jeśli chodzi o skórę twarzy: Świetnie się sprawdza w roli peelingu, zmniejsza pory i sprawia że zaskórniki (ale te płytkie) znikają. Po prostu nieźle oczyszcza skórę jednak przy zbyt częstym stosowaniu podrażnia. Nistety efekt nie przypomina mi tego z salonu kosmetycznego po przeprowadzeniu zabiegu mikrodermabrazji :( ale jest niezłą alternatywą dla osób borykających się z lekkimi niedoskonałościami, przy większych problemach radzę zgłosić się do dobrego dermatologa lub kosmetyczki (ja nie miałam szczęścia niestety z dermatologami i taka prawda że mi w moich problemach, głównie zaskórnikowych, pomogła kosmetyczka, na szczęście teraz mi się uspokoiły hormony). Co do ciała: no cóż... chyba w moim przypadku lepiej się sprawdza peeling gruboziarnisty niemniej jednak skóra po korundzie jest gładka ale mam wrażenie że na skórę np. nóg jest za słaby :(
Podsumowując uważam że za tak niską cenę warto go mieć w swojej szafeczce, nie jest to specyfik niezbędny ale dla osób ceniących "proste" metody dbania o urodę oraz ceniących niechemiczne kosmetyki to jak najbardziej może być perełką :)

Producent: JsBeaute
Pełna nazwa: Szlachetny Korund Kosmetyczny Mikrodermabrazja
Pojemność: 0,1 Kg
Cena: ok 5 zł
Ocena: 5/10

1 komentarz:

  1. uwielbiam korund :) wydaje się taki niepozorny niczym piasek a potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!