18 lipca 2012

Etiaxil - Antyperspirant Roll-on pod pachy (skóra wrażliwa)

Okres letni, kiedy to jesteśmy narażeni na nadmierną aktywność naszych gruczołów potowych, to czas na zastosowanie odpowiedniego środka redukującego tą nadaktywność. Pomocny może okazać się Etiaxil, który jest silniejszy od innych rollek i antyperspirantów pod pachy :)
OBIETNICA PRODUCENTA:
Antyperspirant Etiaxil to preparat przeznaczony do opanowania nadmiernego pocenia się pod pachami jest niezwykle praktyczny, gdyż nie wymaga codziennego stosowania ze względu na przedłużony czas działania. Nie plami odzieży (wchłania się gdy śpimy, a po porannej kąpieli nie odczuwamy już jego obecności, choć efekt wyhamowania potu został osiągnięty). Preparat jest bezwonny więc daje się stosować z pozostałymi kosmetykami. Preparat jest skuteczny i wydajny.
Strona producenta z dokładną informacjią nt. działania preparatu

SKŁAD:
Alcohol Denat, Aluminium Chloride, Dimethicone Copolyol (skład preparatu Etiaxil - skóra wrażliwa, opakowanie niebieskie)

MOJA OPINIA:
Przyznam że z nadmierną potliwością mam głównie do czynienia latem, więc wtedy po niego sięgam. Myślę że osoby borykające się z tym problemem cały rok również mogą go bezpiecznie stosować. Preparat ten (12,5 ml) umieszczony jest w małym kartonowym pudełeczku, które zawiera klasyczną rolkę pod pachy. Opakowanie bardzo skropmne wręcz apteczne. Preparatu jest niewiele, mogłoby się wydawać że jego pojemność jest nieadekwatna do ceny (ok 50 zł) ale w tym przypadku mamy do czynienia z jakością i ogromną wydajnością :) Preparat niby bezzapachowy ale obecność alkoholu jest wyczówalna i może być drażniąca dla naszego węchu. Co ważne, Etiaxil stosujemy na nieuszkodzoną skórę (czyli w dniu aplikacji depilacja odpada), czystą oraz suchą i co najważniejsze NA NOC - ten przepis zapewni nam skuteczne działanie preparatu. Rano należy go zmyć podczas porannej toalety - można wtedy wykonać depilację. Przyznam że wersja niebieska (łagodna) jest dla mnie wytarczająca silna, czasem nawet za bardzo więc nie miałam potrzeby nabywać wersję czerwoną (silniejszą). Kilka razy zdażyło mi się odczuwać dyskomfort po aplikacji - szczypanie, swędzenie czy lekkie pieczenie. Jednak mam metodę - aplikuję na skórę a następnie siadam na fotelu z podniesionymi rękami i czekam (10 min) aż trochę się wchłonie, potem się ubieram w piżamkę i do spadnia :) Nie brudzi pościeli czy ubrań a rano skóra pod pachami jest suchutka, zmywamy go i możemy już cieszyć się suchymi pachami - spokojnie możemy użyć innych preparatów zapachowych (perfumy itp.) Co do wydajności: stosuję go raz w tygodniu i przy takiej częstotliwości aplikacji spokojnie starcza na okres ok 2-3 miesięcy. Można oczywiście w razie potrzeby zwiększyć częstotliwość do dwóch aplikacji w tygodniu (dokładne info znajduje się w ulotce dołączonej do opakowania).
W mojej opinii jest to najlepszy środek na problemy związane z poceniem się, w mojej szafce gości już od kilku lat i nigdy mnie nie zawodzi. Minusem jest cena (chodź można go nabyć podczas promocji np w SuperPharm za połowę ceny - średnio podczas lata 2 razy jest taka promocja) i brak możliwości depilacji podczas aplikacji :( co jest zrozumiałe ze względu na zawartość alkoholu. Polecam! Moja mam również go używa i jest nim równie zachwycona. Możemy cieszyć się pełnią lata bez mokrych plam pod pachami.

Promocja - na stonie porducenta !! <-- odsyłając trzy puste opakowania otrzymujemy jeden pełnowartościowy produkt za darmo :)

Dystrybutor: Aspen Distribution sp. z o. o.
Pełna nazwa: Etiaxil - Antyperspirant Roll-on pod pachy Skóra Wrażliwa
Pojemność: 12,5 ml
Cena: ok 50 zł (warto śledzić promocję)
Ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Polecam również. U mnie spisuje się idealnie! Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tej promocji z pustymi opakowaniami, bo teraz moje znajdują się już w śmieciach:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym się jeszcze nie spotkałam, z taką promocją:) dzięki za newsa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!