26 czerwca 2012

TORF - Rosemary Foot Cream (rozmarynowy krem do stóp)

Moje odkrycie, o którym miałam napisać już dawno dawno temu. Jestem obecnie przy kolejnym opakowaniu tego oto produktu i na pewno sięgnę po kolejne :)
OBIETNICA PRODUCENTA:
Zmiękczający krem do stóp. Rozmaryn, olej jojoba, witamina A zapobiegają rogowaceniu skóry, zmiękczają naskórek i przynoszą ulgę zmęczonym stopom. Przebadany dermatologicznie.

SKŁADNIKI:
MOJA OPINIA:
Zacznę od opakowania. Krem jest zamknięty w sporej plastikowej tubce (100 ml) i co ważne bardzo elastycznej (umożliwia to wydobycie całego produktu gdy już się kończy), wygodna zakrętka umożliwia nam postawienie produktu na niej - zaoszczędzenie miejsca na półce w łazience. Szata graficzna prosta (fioletowo-biała) i bardzo estetyczna. Co do samego produktu: Krem ma zapach mentolowo-rozmarynowy absolutnie nie drażniący ponieważ dość szybko się ulatnia jednak jego działanie jest dużo dłuższe :) i tu dostaje odemnie ogromnego plusa. Jest bardzo wydajny, dobrze się rozprowadza, nawilża bardzo intensywnie i poprawia wygląd skóry przy regularnym stosowaniu. Przy zastosowaniu go z pumeksem faktycznie zapobiega rogowaceniu i twardnieniu naskórka. Dodatkowym atutem jest jego działanie eliminujące uczucie ciężkich nóg - jest ono krótkotrwałe ale jest :) Krem, jak wspomniałam wcześniej, dobrze się rozprowadza i pozostawia lekki film jednak nie jest to kłopotliwe ponieważ stopniowo się wchlania. Dlaczego jest moim odkryciem? Ponieważ kupiłam go zupełnie przypadkiem robiąc zakupy spożywcze w Carrefour za jedyne 2 zł 70 gr !!! Wcześniej używałam Lirene (o nim innym razem) jednak nie byłam zadowolona bo jego działanie było żadne a cena trzy razy większa! Skandal! Przy tym cudzie, którego teraz używam.
Pełna nazwa: Ultra Soft naturals Rosemary Foot Cream
Pojemność: 100 ml
Cena: nicałe 3 zł (carrefour)
Ocena: 10/10

Przyznam że nie widziałam do tej pory innych produktów tej marki jednak jestem pewna że będę ich szukać i bez wyżutów zakupię inny produkt aby go wypróbować.

2 komentarze:

  1. Znam i w rossmanie widziałam inne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam super krem - działa już w pierwszych dniach bardzo nawilżająco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!