25 czerwca 2012

Inglot - Nail Enamel 353

Tam ta ra taam... Najnowsza linia lakierów do paznokci w Inglocie jest już dostępna od jakiegoś czasu, składa się z dwunastu kolorów utrzymanych w tonacji słodkiego, cukierkowego różu i beżu. Mnie zaciekawił kolorek nr 353.
MOJA OPINIA:
Lakier o bardzo intensywnym kolorze, śliczny i w sam raz na lato! Moim zdaniem jest to odcień intensywnej bladej pomarańczy-brzoskwini. Ma wąski pędzelek ale absolutnie nie utrudnia aplikacji i nie pozostawia zacieków (zupełnie inaczej niż w przypadku Bell). Kryje świetnie, wystarczą dwie warsty aby osiągnąć efekt całkowitego krycia, intensywności i wspaniałego wyglądu. Ogólnie jestem nim zauroczona i chyba skuszę się na zakup kolejnego koloru z tej samej serii. Niestety wiem że Inglot miał problem z trwałością jednak pani z Inglota zapewniła mnie że nowa seria=nowa formuła :) ja niestety nie mogę jeszcze nic powiedzieć na ten temat bo mam go dopiero jeden dzień ale dla pewności pociągnełam go utwardzaczem. Efekty widać na załączonych zdjęciach.
Do zdjęć został użyty kot :) jednak podczas robienia zdjęć nikt nie ucierpiał.

Producent: Inglot
Pełna nazwa: Inglot Nail Enamel 353
Pojemność: 16 ml
Cena: 20 zł
Ocena: 8/10

3 komentarze:

  1. kolor ma bardzo ładny, więc ciekawe jak z trwałością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem, dziś jest trzeci dzień i lakier odpryskuje :( minimalnie ale jednak, myślę ze 4 dni to max jego możliwości pomimo utwardzacza :( oczywiście przy moim trybie życia i obowiązkach domowych ;) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!