29 czerwca 2012

BIOVAX (L'biotica) - Serum wzmacniające A+E

Miła niespodzianka spotkała mnie na zakupach w SuperPharm :) Byłam na tropie jedwabiu do włosów a tu proszę... Serum (które miałam już możliwość wcześniej przetestować ponieważ przy zakupie maski BIOVAX'u dostałam próbkę), nie jedno ale dwa :)
OBIETNICA PRODUCENTA:
(ponieważ opakowanie zawiera dużo informacji pozwoliłam sobie zrobić fotkę)
SKŁAD:
Cyclomethicone, Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Amodimethicone, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane (and)Polyisobutane, Parfum, Isopropyl Myristate, Glicyne Soja (Soybean) Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Linoleic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Geraniol.

MOJA OPINIA:
Serum podobnie jak jedwab tejgo samego producenta zamknięte jest w małej buteleczce z pompką. Jest to bardzo wygodne w użyciu ponieważ zapewnia wydobycie optymalnej ilości produktu. Dlaczego zdecydowałam się na zmianę stosując cały czas jedwabiu? Odpowiedź jest prosta, mianowicie, po jedwabiu miałam wrażenie że włosy są bardziej obciążone, mniej elastyczne i mniej przyjemne w dotyku, natomiast w przypadku tego serum faktycznie jest wszystko na odwrót :) włosy są miłe w dotyku, elastyczne, ślicznie wyglądają i mam wrażenie że są zdrowsze (być może to autosugestia - serum z witaminami A+E). Dodatkowo jako świadomy konsument staram się unikać SLS-ów, Parabenów itp. a w tym wypadku możemy być spokojne, producent zadbał o to by nas poinformować o braku tych składników, przeznaczając na to jedną czwartą opakowania :) Uważam że efekty działania są bardziej zauważalne niż w przypadku "zwykłego" jedwabiu, a przecież o to nam chodzi kupując kosmetyk pielęgnacyjny. Polecam każdemu kto chce nawilżyć włosy, naprawić rozdwojone końcówki (chociaż z tą eliminacją rozdwojonych końców bym nie przesadzała ale zapobiega na pewno!), sprawić by włosy były miłe w dotyku i wyglądały na naprawdę zdrowe! Pozostawia jedwab w tyle jednym słowem :)
Producent: L'biotica
Pełna nazwa: L'biotica BIOVAX - serum wzmacniające A+E
Pojemność: 15 ml
Cena: 14 zł (w przypadku promocji 1+1 w SuperPharm)
Ocena: 10/10                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!