22 lipca 2013

AMPUŁKA czyli skoncentrowana siła na włosy zniszczone

Już jakiś czas leżała sobie zapomniana w szafie obok suszarki, prostownicy i innych gadżetów do włosów.
Aż nadszedł jej czas :) 
A trafiła w moje ręce podczas zakupów "włosowych" w sklepie fryzjerskim.
Wybrałam ją ponieważ jest przeznaczona do włosów zniszczonych i ma działać mega odżywczo.
Jak wypadła?
 
 
MOJA OPINIA:
 
Serum zostało zamknięte w typowej szklanej ampułce, która bardzo ładnie się prezentuje.
Jednak po otwarciu jej (a czynność ta wymaga użycia dość sporej siły) jesteśmy zmuszeniu zużyć ją całą.
 I w tym momencie uważam że pomimo moich długich włosów zupełnie wystarczyłaby połowa owego specyfiku.
Wydobycie produktu również jest uciążliwe, ampułka zapowietrza się i musimy się nieźle namachać.
Zapach. Bardzo przyjemny, długo utrzymuje się na włosach.
Działanie. Zgodnie z zaleceniami - aplikuje się ją na umyte i wilgotne włosy. 
Następnie nakłada się czepek, delikatnie podsusza i odczekuje  ok 15 minut.
Po zmyciu i wysuszeniu włosów - efekt niestety mnie nie zachwycił.
Włosy były spuszone i zarazem ciężkie.
Efekt niestety mnie nie zachwycił a utrzymywał się do 3 myć.
 
Będę próbowała dalej z innymi profesjonalnymi markami :)
Ta mnie jednak nie urzekła.
 
 
 
Cena: 9 zł
Pojemność: 13 ml
Ocena: 2/10


2 komentarze:

  1. Nie kojarzę tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest raczej wszędzie dostępny, ja nabyłam go w sklepie fryzjerskim :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!