08 lipca 2013

BANDI EcoSkin Care Kojący balsam do ciała

Jak wspominałam kilka postów wcześniej, dzięki uprzejmości firmy Bandi Cosmetics w moich skromnych progach zagościło wiele wspaniałości.
Dziś jednak skupię się na recenzji Kojącego Balsamu do ciała z serii EcoSkin.
 
 
OD PRODUCENTA:
 
 
Więcej informacji na stornie >>> K L I K <<<
 
SKŁADNIKI AKTYWNE:
 
Alpha-glucan Olichosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root juce, Maltodextrin, Lactobacilius, Mocznik, Glukonolakton, Olej z passiflory, Masło Shea, Galusan epigalokatechiny
 
MOJA OPINIA:
 
Opakowanie. Balsam znajduje się w bardzo estetycznej butli (200 ml) z wygodnym otwarciem ("na klik"). Bardzo podoba mi się szata graficzna znajdująca się na butelce.
Skromna i estetyczna.
Zapach. Bardzo przyjemny i delikatny. Aksamitny ;)
Działanie. Balsam jest bardzo wydajny, wystarczy użyć niewielkiej ilości aby odpowiednio nawilżyć skórę. Bardzo szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką, gładką i nawilżoną (na długo).
Faktycznie nie podrażnia, nawet świeżo wydepilowanej skóry.
Na dłuższą metę widoczny jest zbawienny wpływ balsamu dla skóry.
Moja skóra sprawia wrażenie bardziej odżywionej i zadbanej.
 

 
Uważam że pomimo dość wysokiej ceny, jest jej warty!
Inwestujemy w swoje ciało i dobre samopoczucie :)
 
Producent: BANDI
Pełna nazwa: BANDI EcoSkin Care Kojący balsam do ciała
Dostępność: K L I K
Cena: 42 zł
Pojemność: 200 ml
Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!