16 października 2013

PROFESJONALNA pielęgnacja dla włosów niesfornych

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą hairstore.pl 
W asortymencie znajdziemy przede wszystkim produkty przeznaczone do profesjonalnej pielęgnacji włosów, ale nie tylko.
 
Produkt, o którym dzisiejsza recenzja wybrałam sama jednak nieoceniona okazała się pomoc eksperta, na którego możemy liczyć przy zakupach.
 
Od jakiegoś czasu regularnie poddaję swoje włosy zabiegowi prostowania keratyną brazylijską.
Jestem bardzo zadowolona z efektów jednak bardzo ważna jest pielęgnacja włosów "po".
Źle dobrany szampon czy odżywka szybko "wypłukują" keratynę i włosy tracą swój blask i gładkość.
 
Ostateczny wybór padł na szampon Tigi Catwalk Sleek Mystique Glossing
 
 
Butla (300 ml) jest bardzo stylowa. Ciekawie się prezentuje i z pewnością zdobi łazienkowy arsenał :)
 
Otwarcie/ zamknięcie nie jest standardowe. Wystarczy przekręcić nakrętkę aby wydobyć odpowiednią ilość produktu. Otworek może wydawać się niewielki jednak szampon jest bardzo gęsty i wydajny, wystarczy niewielka ilość.
 
 
MOJA OPINIA
 
Zapach. Uwodzące piżmo i bursztyn. Nieziemsko przyjemny, zapewniający poczucie wyjątkowości i elegancji - zgadzam się w 100% z opisem na stronie K L I K.
Szampon bardzo dobrze się pieni.
Działanie. Bardzo dobrze pielęgnuje każde włosy (nie tylko moje, które jak wspomniałam wcześniej poddane zostały zabiegowi keratyny), mojej mamy również.
Pewnie znajdą się wśród Was osoby, które zmagają się z podobnym problemem jak skręcanie i puszenie się włosów przy zbyt dużej wilgoci w powietrzu.
TEN SZAMPON DZIAŁA. Idealnie je poskramia i zapobiega takim niespodziankom.
Włosy przy tym są miękkie i błyszczące.
Podsumowanie. Nie obciąża włosów, dba o nie a włosy wyglądają zdrowo. Ślicznie błyszczą.
Zapach i wygląd całego produktu dopełnia moje zadowolenie.
 
SKŁAD
 

 
Jak widać (pod składem) szampon jest przeznaczony do profesjonalnej pielęgnacji.
 
ZDJĘCIE WYKONANE W SŁOŃCU

 
SZTUCZNE I SŁABE OŚWIETLENIE
 
 
NAWET U NASADY WŁOSY POZOSTAJĄ PROSTE ALE NIE OKLAPNIĘTE
 
 
Uprzejmie dziękuję firmie hairstore.pl za udostępnienie mi kosmetyku do testów.
Fakt iż otrzymałam produkt za darmo nie miał wpływu na moją opinię o produkcie.
 

7 komentarzy:

  1. Lubie profesjonalne kosmetyki. Jestem zdania ze lepiej zainwestowac i kupic lepszy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt po opakowaniu już widać że jest profesjonalny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak i zawartość też spełnia swoje zadanie! :)

      Usuń
  4. nie znam,ale rzeczywiście efekty są zauważalne :)
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupowałam tam odżywkę CHI jakiś czas temu i jestem zadowolona (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!