20 września 2013

FLOSlek i witaminy dla ust

Jesień i zima zbliżają się wieeelkimi krokami. Pora by pomyśleć o ustach :)
Dzisiaj przychodzę do Was moje drogie z moim "ostatnim" zakupem, który jest przeznaczony do ochrony ust.
FLOSlek Lip Care SOS dla ust z witaminą A i E
 
 
MOJA OPINIA:
 
Zapach, mmm zapach to pierwsze co mnie urzekło. Niesamowity, owocowy zapach, coś mi przypomina ale nie jestem w stanie go skojarzyć. Bardzo przyjemny, chciałabym go czuć cały czas, niestety jest szybko ulotny :(
Pomadka ma bardzo fajny "skrojony" kształt, który ułatwia aplikację (inaczej niż w przypadku "zwykłego słupka np. w Nivea'i"
Kolor bezbarwny. Powłoka, którą zostają otulone nasze usta jest niesamowicie trwała, nawet przy jedzeniu i piciu - nie ściera się.
Usta nie pękają, nie wysychają, nie łuszczą się - pozostają w bardzo dobrej kondycji.
Czuje że ona je pielęgnuje :)
 
SKŁAD:
 
 
OD PRODUCENTA:
 
 
 
Cena to ok. 6-7 zł np. w Rossmann'ie

6 komentarzy:

  1. mm w sumie jakaś pomadka mi by się już przydała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam masełka od Nivea, mają fantastyczne zapachy i świetnie nawilżają usta :)

    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kusza te masełka kuszą :) muszę po nie sięgnąć!

      Usuń
  3. ziaja jest najlepsza ta kokosowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Bardzo lubię ich pomadkę , faktycznie pachnie cudnie i cena jest bardzo w porządku. W ogóle Floslek ma dobre produkty ostatnio używałam też ich kosmetyków z serii Doktor Stopa i są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!