24 czerwca 2013

Niepozorny szampon od TIMOTEI

Wyciągnęłam go z promocyjnego koszyka w pewnej krakowskiej aptece.
Został wyceniony na kwotę 4 zł 99 gr.
Ponieważ lubię mieć możliwość wyboru, zawsze pod prysznicem mam kilka szamponów :)
Dzisiejszy post o szamponie Timotei Pure - Naturalne oczyszczenie do włosów normalnych.
 
 
MOJA OPINIA:
 
Szampon został umieszczony w plastikowej butelce z łatwym otwieraniem.
Jest bezbarwny i ma bardzo przyjemny, delikatny zapach.
Jeśli chodzi o działanie - bardzo mile mnie zaskoczył.
Włosy po jego zastosowaniu są miękkie, dobrze oczyszczone i błyszczące, nie puszą się!
Nie dostałam po nim żadnego uczulenia czy łupieżu, chodź moja skóra jest wrażliwa.
Pozostawia mnie to w przekonaniu że jest bardzo delikatny.
 
OD PRODUCENTA:

 
SKŁAD:


5 komentarzy:

  1. Nie plącze włosów? Wiele szamponów tego typu ma w zwyczaju to robić...

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam wszystkie szampony z tej serii , fajne ,nawet bardzo ale nie na dluzsza metę po 2 miesiacach dostalam łupiezu ,moze kiedys do nich jescze wróce ale po jednym opakowaniu trzeba zrobic zmianę na jakis czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Timotei jakoś rzadko używam, ale skoro ten zmiękcza włosy, to może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem właśnie w trakcie poszukiwania idealnego szamponu. Timotei jeszcze jakoś nigdy nie próbowałam, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!