16 stycznia 2013

La CHINATA - szampon Suave

Cześć Wam!
Długo mnie nie było ale mam usprawiedliwienie :) "coś" mnie dopadło i rozłożyło i tak trzyma już parę dni :(
Marta z bloga kosmeaqua powiadomiła mnie wczoraj że rozdaniowa paczka już do niej dotarła :)
Jeszcze raz gratuluję :)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzja szamponu firmy La Chinata



Skład:


Od producenta:

Zapraszam na stronę internetową >> K L I K <<

Szampon wzbogacony oliwą z oliwek extra wirgin. Nadaje się do codziennego użytku. Delikatnie myje i chroni włosy, pomaga je zregenerować. Włosy odzyskują blask i miękkość.
Dzięki zawartości panthenolu włosy są sprężyste, elastyczne i lśnią.
Redukuje powstawanie rozdwojonych końcówek i zapobiega uszkodzeniom spowodowanych przez ciepło suszarki.


Moja opinia:

Opakowanie. Butla 250 ml wykonana ze sztywnego plastiku.
Szampon ma dość gęstą konsystencję, która dobrze się pieni i rozprowadza na włosach.
Dobrze myje włosy (doskonale radzi sobie z olejami) i oczyszcza skórę głowy.
Zapach delikatny i bardzo przyjemny.
Co mi się szczególnie spodobało w tym szamponie?
Moje włosy są tłuste przy skórze głowy a suche na końcach. Ten szampon doskonale "przedłuża" moją fryzurę (nie tłuszczą się tak szybko) a przy tym nawilża końce. Faktycznie włosy są miękkie, przyjemne w dotyku, nie puszą się.
Duży plus za to że można go stosować codziennie bo faktycznie jest łagodny dla skóry głowy.
Jest mega wydajny.


Producent: La Chinata
Pełna nazwa: La Chinata - Szampon Suave (klik)
Pojemność: 350 ml
Cena: 4 euro
Ocena: 9/10 (odejmuję 1 pkt za sztywną butlę)

5 komentarzy:

  1. Wydaje się bardzo przyjemny :) Dobrze, że jest przezroczysta butelka - widać ile zostało i czy już trzeba kupić nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam go w realu za 29 zl wiec chyba bardziej oplaca sie wejsc na strone i tam zrobic zakupy wieksze bo wychodzi taniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że w Realu też można go dostać :)

      Usuń
  3. Nie miałam szamponu na bazie oliwy z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!