18 stycznia 2013

BRAuN - Satin Hair (szczotka jonizująca)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś co gości u mnie od ponad roku i ciągle nie straciło mojego zainteresowania.
Wydaje mi się więc że jest godne uwagi.
Mowa oczywiście o szczotce do włosów BraUn - Satin Hair z funkcją jonizacji włosów.


Od producenta:

Nie ma potrzeby abym kopiowała tą masę informacji, którą producent zamieścił na swojej stronie.
Podaję link >> klik <<


Moja Opinia:

Szczotka w swoim wyglądzie i ciężarze przypomina raczej normalną szczotkę.
Jednak jeśli przyjrzeć się jej bliżej widać że jest inna :)
Z przodu ma podświetlany włącznik natomiast z tyłu otwór, z którego wydostaje się strumień jonów.


Szczotka zasilana jest na dwie baterie AAA.

W mojej opinii oraz mojej mamy, która również taką posiada - szczotka jest niezastąpiona.
Dobrze rozczesuje włosy oraz sprawia że się nie elektryzują (co o obecnej porze roku jest wybawieniem).
Czy się bardziej błyszczą? Być może... Na pewno są gładkie.



Producent: BraUn
Pełna nazwa: BraUn - Satin Hair
Cena: ok 95 zł

8 komentarzy:

  1. ciekawa jestem takich szczotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka na baterie, to dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie czegoś takiego szukałam! A myślisz, że poradziłaby sobie z wygładzeniem cienkich, puchatych włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zapobiega elektryzowaniu :)
      Wygładza również spuszone włosy - ale nie jest to mocny efekt wygładzenia.

      Ja jestem z niej zadowolona :) przydatny gadżet.

      Usuń
    2. W takim razie poczekam do urodzin i rozejrzę się za taką szczotką na prezent dla siebie :)

      Usuń
  4. o ŁaŁ :D zainteresowalo mnie to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze ciekawiły mnie tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze !!!
Jeśli Ci się u mnie spodobało - obserwuj mnie ;)
Zapraszam ponownie!